kortfattat.

klasskampen är genomförd. det var roligt. faktiskt.
jag är väldigt trött. och jag tror att mina gamla stressymptom fått en ny vän, hej migrän.

jag skulle faktiskt uppdatera här igår, men det blev inte mycket av det när hela blogg.se låg nere.
hursomhelst, det har frågats efter texten till visan vi framförde på klasskampen, och jag kommer publicera den här, så fort jag kommer hem och kan hitta kladden.så då vet ni.

mimarhelvete imorgen. skylten öppnar sex, inte sju som det står på affischerna. men vi kommer förmodligen inte gå på förens runt sju någon gång. det blir intressant. eller nåt. haha.

och stormötet imorrn kommer förhoppningsvis bli faboulus. vi har värsta programmet på gång, och jag har stora planer.

pussochkram.


Klagomål
Postat av: Anonym

Job verkar som en hyvens man.
och boken måste ha tilltalat dig.

men finns det någon koppling mellan din och min Job tro?

2006-12-14 @ 22:59:01
Postat av: Calle Klattermus

Oi, horde att du har lamnat in din dodsonskan adam? Att dissa etik ar inte det smartaste om man star i din rock.

2006-12-15 @ 02:41:11
Postat av: Lena Petersson

Lycka till ikväll, hoppas att huvudvärken har försvunnit, själv måste jag tentaplugga =(

2006-12-15 @ 14:30:22
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: jaa

du suger.

ge mig rätt tider i fortsättningen.

2006-12-16 @ 11:58:30

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button