ang. att prata med julia.

jaaa. nää. jag pratar i telefon med julia. hon pratar jättemycket. just nu om sin släkt. det är lite roligt. hon kommer kanske bli jättearg för att jag skriver när hon pratar. men -hon fick en fransk elle går-det brukar inte göra något om jag säger mm, aa, ibland. för hon är smart nog att skita i om jag lyssnar. hon är så bra. hennes släkt hade pressat henne massa om balen. det gjorde min släkt härom dagen. hemskt roligt.

england kanske inte blir riktigt som jag tänkt heller. det verkar som att om man bara vill åka sex månader får man göra det i februari.annars får man åka i tio och göra det typ efter sommarlovet. så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. eftersom jag ville åka efter sommarlovet och stanna tills efter jul och sedan komma hem och snylta på axels lägenhet när han rycker in i lumpen.men äsch.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Nej, det låter lite knepigt med tidsplaneringen där, du får fundera och sova ordentligt på saken, jag skulle inte ha valt februari.

2006-12-29 @ 18:55:09
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button