no more..

..fun.

hur gör man av med en känsla?


jag vill nog inte vara med längre. jag vill nog bort från härifrån och från mig.

jag vill bort från härifrån.




(och allting som skulle gått åt helvete passerade och fortsatte hela vägen hem. allting som kännts dåligt, allting som kunde bli värre och allting, ja nästan allting. har dött. det är bara jag kvar. och jag vill bort från härifrån.)

Klagomål
Postat av: Anonym

passa dig.

2006-08-14 @ 12:46:53
Postat av: språkpolis-hataren.

jag anstränger mig aldrig, det vet du. jag anser nog att du är aningen för obscen för mig.

2006-08-14 @ 22:36:32
Postat av: familjens cancersvulst.

jag hatar känslor! adam help me out!

2006-08-17 @ 15:07:33

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button