litet nära.


jag vill se dig.

litet nära.
omgiven av ormbuskar,snårskog och timotej.
jag vill att du ska få något att bära,
 en krona, jag vet inte, gloria?
jag vill ha en bild nu, som han avsluta vår historia. jag vil ha ett vackert minne av vår tid.
inte en bild av ett samvete som skskriker oavbrutet; lid, adam, lid!


jag har redan så många sådana.


som sagt. jag håller på att sammanställer nu.det är på gång. eventuellt släpps det nästa vecka. det beror på hur mycket det suger i göteborg. förhoppningsvis inte så mycket. oh, jag glömde. nollningen gick bra. fina ninjor. även om jag var helt slut.jag tror jag tycker om att jobba ihjäl mig. även om mina föräldrar aldrig skulle köpa det. jag har köpt en tröja också. för pengar jag inte fått än. fantastiskt. jag kommer dö fattig.

vi ses väl då.

Klagomål
Postat av: DR. ghettomama

de kallas arbetsnarkoman adam, du kommer bränna ut dig få fysika problem så som näsblod och annat som helt plötsligt vill komma ut ur dig. men du kommer aldrig sluta arbeta...

2006-08-31 @ 08:13:48
Postat av: du vet.

jag har en sak till dig. världens minstaste. men ändå. puss

2006-09-04 @ 09:55:45

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button