vissa saker måste man alltid ha kvar/del 2

besvärliga drömmar
paralellt med drömmar som äntligen slår in
jag är din och du är min
här är här och då är då
jag saknar redan känslan jag precis fått veta att jag kan få
och så
många levande blickar som når längre än något någonsin kunnat nå

ord som säkert redan sagts någonstans men som kanske aldrig varit så sanna
en tid att älska och förbanna
hålla hårt med allt jag har
vissa saker kan man låta gå
vissa saker måste man alltid ha kvar

vissa saker måste man alltid ha kvar.
vissa saker måste man alltid ha kvar

Klagomål
Postat av: sarah

fortfarande lika fin som när du satt bredvid mig i sängen och skrev den. vi ses om några minuter. puss, mitt hjärta.

2010-05-23 @ 21:21:47
URL: http://parabola.blogg.se/
Postat av: poi

Jag gillar dina texter, ville bara låta dig veta! Också, jag känner inte dig.

2010-05-23 @ 23:02:21
Postat av: elinet

tack för din fina kommentar, spader. fint att se att du skriver lika fint som vanligt med.

2010-05-24 @ 00:33:51
URL: http://elineet.blogspot.com
Postat av: spader

sarah: du är fin.

poi: det var himla snällt av dig att låta mig veta, tack tack!

elin: så lite, det vet du. och tack:)

2010-05-24 @ 20:06:23

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button