nästa gång/något svalt


en ensam ros och en dimmig stad
vid havet, långt kvar tills jag kommer hem
och jag vet inte vad
det står i brevet som väntar på mig, men det är ingenting som kommer göra mig glad.
solkänslan försvinner lika oväntat
som den kommer, som om den inte bryr sig alls om hur mycket jag längtat
och längtar
tills nästa gång vi ses
och jag kan skrika mig hes
för att berätta allt
om jag ens kunde få fram ett ljud.
men mina stämband
behöver luft och min hand
är varm men behöver något svalt nu
i ett land
jag inte minns varför jag valt nu.

Klagomål
Postat av: Anonym

förlåt att jag sabbar poesistämningen här men jag måste ju skriva det någonstans. 500 days of summer var inte en bra film. en av 2000 talets värsta wannabe indie filmer? "okej, vi har hört att indiefolk lyssnar på the smiths och sånt från england. han får ha en tröja med manchester-band. det blir bra. och så måste han vara lite kulturell också. ariktekt, toppen."



du borde ha kunnat ge mig bättre filmer än så. men för att sluta whina så: skins 2 var värt. såg klart på ett dygn. thankssss.

2010-03-09 @ 22:46:19
Postat av: spader

men elin, zooey dechanel är ju söt iallfall?:D

och jag gillar den ändå lite. hur han jobbar på ett vykortsbolag. osv.

och jag hade ju faktiskt inte så mycket film på datorn när jag delade till dig, ju.

men glad att du gillade skins iallfall. det är bra grejer.puss.

2010-03-10 @ 00:14:26
Postat av: mima.

i like you.



and 500 days of summer is good!

2010-03-10 @ 13:17:17
URL: http://www.stillhet.blogg.no
Postat av: spader

puss, mima:)

2010-03-11 @ 23:30:12
Postat av: vaarloek

du, skikkelig fint!

2010-03-18 @ 01:09:14
URL: http://vaarloek.wordpress.om
Postat av: spader

åh, tack hanne!

2010-03-19 @ 18:22:18

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button