hjärtat får vad hjärtat vill/hej igen

döm mig vänner
ara fortsätt döma mig
om du verkligen tycker det är värt det
ska jag glömma dig

som om hjärtat accepterade kontroll
som om någonting annat kunde spela någon roll
jag kommer inte förändra något för någon annans skull
hjärtat får vad hjärtat vill
oavsett vem som är hånfull

döm mig vänner
bara fortsätt att döma mig.
om du tycker det är värt det
ska jag glömma dig

Klagomål
Postat av: simon

Hej Spader, Simon heter jag. Spelar i astronauter med lelle tove, och eftersom vi spelar en passiv terrorist så fick jag höra talas om dig och din blogg. Måste säga att jag tycker texterna är superba. Fortsätt som du gör. Over and out, simon.

2010-07-11 @ 00:50:22
Postat av: spader

hej simon, jättemycket tack! det värmer.

2010-07-16 @ 10:23:50

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button