lisztomania/ps22/phoenix cover



stenhårda kids från staten islands största kommunala skola i new york sjunger liztomania sittandes med en helt vrickad känsla och inlevelse. jag bara gillar det massor, alltså.

"It would... bring a tear to the eye of an SS officer," says Brancowitz, shaking his head with wonderment. Later, speaking from New York, singer Thomas Mars agrees: "We all had tears in our eyes when we watched it."

-två delar av phoenix om covern i the guardian.

okej, kolla gärna på deras cover av empire state of mind II (jay-z & alicia keys) också. mer true än så blir det nog inte.

(via: oskar reinholdsson)


Klagomål
Postat av: utan Kameler

det är ju sjukt bra!

2010-04-22 @ 20:45:14
Postat av: spader

jepp. episk skit.

2010-04-23 @ 16:07:44
Postat av: sara

de är grymma ju! så himla coolt.

2010-04-29 @ 14:09:24
URL: http://knell.blogg.se/
Postat av: spader

jaa, de är helt sjuka. jag blir helt lycklig varje gång jag ser dem.

2010-04-30 @ 14:23:51

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button