som att dö om och om igen/senhösten

här
börjar man leta efter en bra vinterjacka
i slutet av september
när
man frusit hela förra vintern på grund av ekonomisk svacka
lär
man sig kanske något. för det
tär
helt hysteriskt med en årstid som är lite som att dö
om och om igen.

Klagomål
Postat av: b

jävla jävla vinterhelvete

2009-09-25 @ 22:43:07
Postat av: "liten"

det här var bra adam, verkligen. och ja, jag följer också din blogg. nu när jag också ha för lite för mig och sitter alldeles för mycket på facebook, precis som dig.

2009-09-25 @ 23:07:57
Postat av: spader

@b:ja.

@liten: tack! och så trevligt. facebook är nyttigt. det bästa som hänt mig sedan harpan.

2009-09-27 @ 21:06:31

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button