Vardags-VD

firmafest i söndags. den får representeras av den bästa texten som skrivits om firmafester. tror jag.

"Har freudianska slipsen i pannan på firmafesten
Fullast av alla, rena vilda västern
Presenterar mitt underliv för några arbetskamrater
Presenterar mitt underliv för kopieringsapparaten
Presenterar utskriften för anslagstavlan
Skriver under med BÅDE för- och efternamn
Nästa dag på jobbet - alla vet
Fyllan - en förmildrande omständighet"


Offerprästers Orkester feat. Las Palmas-VardagsVd

Klagomål
Postat av: björn

Jag är något av en vardags-VD

Det är ett smutsigt jobb och ingen behöver göra det

Både personal och familj å köra med

Bara skoja, jag är lätt å ha å göra med

Dygnet runt, inget nio till fem

Har inga problem med å ta jobbet med hem

Lite "jävlar anamma", lite "här kommer jag"

Lite fighting spirit och rejäla tag

Lite "go", lite ös, lite röj, lite fart

Platt hierarki och högt i tak

Mycket ansvar är inte alltid lätt

Sköter det mesta på Internet

Här surfar jag ibland när ingen tittar

Har hårddisken full av nerpissad fitta



genialt

2009-05-05 @ 22:06:18

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button