servitör/klyscha/lizamarklundljuger

så jag är servitör nu. jag tror det bästa med det är klyschan i det. du vet konstnär-som-försörjer-sig-som-servitör. det är lite coolt. fast jag inte är så produktiv som konstnär. men ändå.
idag fick jag för övrigt som servitör köra slipmaskin. slipa bord och sånt. först tyckte jag det var segt men sen kom jag på att jag var man och därför älskar powertools, så jag gillade det. solsken, fet musik i hörlurarna och en slipmaskin på taket av en båt i hamnen. oh yes.

och visst ja, liza marklund ljuger. kortfattat så tjuter hon i en krönika över att hennes polares band inte säljer några skivor. men hon missade en hel del grejer. läs den långfattade versionen här.

Klagomål
Postat av: elinet

Tack, men nej tack. Jag känner att jag inte skulle tillföra så mycket. Lookbook är en sida jag följer någorlunda regenlbundet och jag skulle bli sur om folk med min klädstil började lägga upp sina outfits och ta plats för de som har något att komma med..

2009-03-24 @ 09:46:00
URL: http://elineet.blogspot.com

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button