fjärrseende/tusen länkar

så jag börjar jobba imorgon. på lekteren. det öppnar inte förens på fredag, men de behövde nån som kunde bära bord imorgon, så det var ju bra. jag är märkligt peppad. det är skönt när det börjar ordna upp sig med saker. nu hoppas vi bara på ett fantastiskt väder hela somaren så det blir mycket jobb.
och jag har redan en lång lista med saker med allt jag ska göra när jag har pengar i sommar och det blir ett trumpiano som anna sa att det hette och kanske allt på american apparel och tusen stora tatueringar. det är mina planer. och uteserverings-öl också. bästa sorten.

man tycker om när det börjar ordna upp sig som sagt, och även MCN börjar likna något. långsamt fortfarande. men det är ju så vi gör saker. dock borde jag nog påminna elin om att jag har gett henne månaden ut att klicka några bilder som kan gå till framsidan på boken.

i övrigt har jag många idéer. nu handlar det mest om att hitta rätt personer till rätt idéer. men det brukar ju ordna sig när det blir varmare ute.

Klagomål
Postat av: elinet

åh. jag hoppades att du typ.. var full när du skrev det och hade glömt det.

MEN OKEJ! jag ska rycka upp mig. trädtoppar. mm.

2009-03-23 @ 14:48:01
URL: http://elineet.blogspot.com

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button