blogglayout etc.

större delen av dagen har gått åt till att ordna blogglayout åt astrid och hennes kompis anna. inga storverk uträttade direkt, jag har i princip bara styrt med färg och form, men det tar fan tid alltså. men det är ju trevligt att kunna hjälpa till.
bortsett från det har jag ett videoprojekt pågång. har inte riktigt haft tid att bli klar, bara.
ikväll ska jag lämna råttorna hos joda&erik och hämta en resväska hos folle&åsa. och bryta upp brevlådan. och källarförådet. för lost keys and reflections var en smula självbiografisk, trots att titeln var lånad.
borde tvätta också.
kul.

Klagomål
Postat av: a

söt är du.

2009-03-05 @ 00:14:43
Postat av: Anna

Stort tack!!

2009-03-05 @ 00:17:00
URL: http://annnnice.blogg.se/

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button