två dagar gammal dröm/söndag 05.00/first time intoxxxicated/jag menar jag

jag drömde att jag kunde flyga
och att vi bodde kvar där vi bodde när jag var barn
solen har redan gått upp när du kommer hem
och du undrar vem
du kunde gått hem med inatt
om inte det fanns så mycket att
dricka och skratta åt ikväll.
solen gick ner och upp igen innan du hann gå hemåt
och du borde bett om förlåt
för så länge sedan och så mycket du gjort
och sagt
men ingen tar hand om dina ord, och ingen håller vakt
vid buren du stänger in alla svordommar i när de vill ut i världen och luften och hela livet
och någonstans står det skrivet att du skulle förstöra för dig själv om och om igen, varje dag
och när jag säger du så menar jag säkert jag.

Klagomål

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button