fallskärm/

det har ringt så många gånger som du inte velat svara
och det finns så många frågor du inte vill besvara.
du känner så mycket kyla du inte kan förklara
och det är kallt
men framförallt
är det tomheten
tystnaden
som gör att du ibland bara
vill hoppa fallskärm utan fallskärm

Klagomål
Postat av: Åsa

det här känns som första gången jag känner mig träffad till 100% av någon av dina texter. trist att det skulle vara den här bara, haha..

2009-06-18 @ 22:54:01
Postat av: astrid

så bra. puss

2009-06-20 @ 20:52:34
Postat av: spader

mjo, åsa, det var ju bra och dåligt.

och astrid,tack och puss.

2009-06-22 @ 18:02:34
Postat av: åsa

adam! jag vet inte om du kan se det här i efterhand. men. det här är min favoritdikt skriven av någon, någonsin. bara så att du vet. jag har den nedskriven på 3 olika ställen tror jag. puss.

2010-02-05 @ 14:32:34
URL: http://helalivetvarettdisco.blogspot.com

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button