länkorgie

så vi sliter med boken, det finns mycket att göra. jag vet inte om jag nämnt det, men det blir lite som en samling med mina texter, tenkas texter (tenka.blogg.se) och om hon förstår hur bra det här kan bli och tar ett djupt andetag även elins bilder (elineet.blogspot.com). axel mecklar med formgivningen och jag tror det här kan bli hur bra som helst, och dessutom en grym start för MCN (magnoliacn.blogg.se). vi kan liksom sätta en schysst standard från början. men det finns mycket kvar att göra. om man vill hjälpa mig så får man jättegärna bläddra lite i bloggen och se om man kan hitta någon text man tycker om mer än de andra.och sen berätta vilken. om man vet någon som skulle kunna tänka sig att kränga en färdig bok så får man jättegärna berätta det också. eller om man har några förslag ang. den enorma releasefesten som tänker ordna, för att fira att man lyckats åstadkomma NÅGONTING för en gångs skull. det är lite tänkt att samma fest ska bli lite launch-party för MCN också. i övrigt är det inte mycket bestämt. men jag är lite inställd på att gustav berry(myspace.com/shotgunlanguage) ska spela på nämnda fest, för han är så jävla skön. jag har inte dragit in honom i MCN dock. men jag räknar lite med att det ska ordna sig.



ur en mer privat aspekt så har jag just kommit på att jag kanske kan köra photoshop på julias dator. vilket är bra, för då kan jag få något gjort i den vägen. vilket man får för sig emellanåt.
jag har också en norsk föredetta arbetskamrat som gör feeta beats (myspace.com/maggobeats/) och jag har snöat in lite på att tonsätta mina texter, vid sidan om boken. det funkar faktiskt förvånansvärt bra.även om östgötsk-norsk poesi-hiphop kanske inte klingar så bra. men det ordnar sig nog.

jag försöker bli frisk också. mycket frukt.
jag tror jag lägger upp en del av det här på MCN-bloggen också. det händer inte mycket där, men det kommer, så kom ihåg att kolla den nån gång ibland iallfall. om ni inte rss:ar. godnatt.

Klagomål
Postat av: julie

darlohead, det låter bra. du får sno min dator om den inte dör av det. unge.

2009-01-30 @ 07:42:19
Postat av: Anton

Kikat på Blurb.com eller Vulkan.se?

2009-01-30 @ 10:13:20
URL: http://modebloggarens.blogspot.com
Postat av: spader

vulkan har jag kikat på, men inte blurb, tack för tipset! dock hoppas jag på att vi ska kunna slippa en sån lösning. men utifall att.

2009-01-30 @ 13:52:28
Postat av: Anton

Ett tips är att testa Blurbs program för att göra böcker. Blir riktigt snyggt, väldigt enkelt. Indesign är sjukt bra men kräver rätt många timmar för att få det bra...

2009-01-30 @ 16:27:24
URL: http://modebloggarens.blogspot.com
Postat av: spader

jo, indesign är vad axel sitter och mecklar i. men jag ska tipsa honom om det, tack skaru ha. röstade på ticketz, förresten, det såg ju riktigt bra ut:)

2009-01-30 @ 17:13:49
Postat av: tenka sig.

wow. sjukt spännande.

2009-01-31 @ 17:12:59
Postat av: elin

men adam din KORV!!!

2009-02-04 @ 16:46:55
Postat av: Anonym

jaa.. jag ska ta ett djupt andetag.

prestationsångesten minskade lite nu när jag fick reda på releasefesten och sådär..





not. men ja. jag ska. andas. försöka.

2009-02-04 @ 17:03:33
Postat av: elin

och ja, jag skrev det där sista med.

2009-02-04 @ 17:04:16
URL: http://elineet.blogspot.com

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button