skrivkramp, pyssel, spectrial och yrkesval.

skitirriterande, ikväll kan jag inte skriva något överhuvudtaget. fast å andra sidan har jag producerat stört mycket, senaste tiden. trots varierande kvalité har jag ändå lyckats hålla en ganska konsekvent hastighet i skrivandet. vilket ju var lite mitt mål med nystarten."det är fan dags att skriva tills jag blir bra nu."

bortsett från det jag har meckat lite med spellistor idag. det kommer upp en ny spotify-playlist här snart. förmodligen en från sarah och en från znap också. det kan ju vara lite kul med variation. och alla verkar ju ha spotify nu, och då behöver man ju spellistor. jag har också skrivit ett kort inlägg på MCN-bloggen och en artikel som är mycket läsvärd och dessutom börjat bygga på ett litet projekt med Olle. det har potential. det kommer nog mer om det både här och på mcn-bloggen.

och imorgon börjar rättegången mot grundarna av thepiratebay.org. det lär bli en jäkla sketch, alltså. vill man följa den ordentligt så finns det ett otal sidor, men idg har listat sju (haha) stycken här. jag vet inte om jag kommer orka skriva något mer om det. man blir mest irriterad över hur osakliga människor kan vara och hur vinstintresset övervinner skaparglädjen. men jag vet vart jag står. sharing is caring.

och visst ja. jag har kollat rätt mycket på en serie om en restaurant och kommit på att jag kanske vill bli kock. vore inte det coolt?

Klagomål
Postat av: molle

kitchen confidential?

2009-02-16 @ 11:17:40
Postat av: spader

oh yes.

2009-02-16 @ 16:56:13
Postat av: Anonym

bra skit. läs boken, ännu bättre. anthony bourdain heter han irl, har jag för mig.

2009-02-16 @ 18:18:29
Postat av: Shoulder, your little brouwder (haha!)

du ska inte bli kock.

2009-02-17 @ 19:07:35
Postat av: Farsan

Kock,ja varför inte,alla behöver ju äta,och man kan jobba lite varstans i världen om man vill....U kan säkert ge vettiga tips om du vill ha?

2009-02-22 @ 23:23:50
Postat av: znap the slan

jobbar fortfarande på playlisten.. den brukar växa med några låtar per dag..

2009-02-26 @ 18:33:12

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button