ripoff/astronauter.

med jämna mellanrum är det ju bra att förnya sig lite, och jag bestämde när jag gjorde den förra layouten att nästa skulle bli vit och luftig. sedan har jag läst annika backströms blogg för ett tag och den är grymt bra men också en av de snyggaste jag sett, så jag bestämde mig för att bygga min utformning på den. lägg märke till att jag inte kopierat koder eller liknande, bara tittat och försökt likna. jag hycklar iallfall inte med det..

bortsett från det, veckans hype heter astronauter och är ett tvåmannaband som spelar sjukt charmiga långsamma popsånger. och med lite tur är de snart vänner till magnolia. det tror jag skulle vara fint.
iallfall, tankar ner och lyssnar gör du här.
det är gratis och fint.


EDIT: har bytt lite typsnitt och färg på begäran. det förändrade intrycket lite, iallfall. hoppas att det räcker:) förändringarna ärsparade men syns snart.

Klagomål
Postat av: annika

Oj, det kändes lite ledsamt, jag kämpade rätt hårt med den faktiskt (i och med att mina kunskaper inom kodning inte är alltför storal) men jag får väl ta det som en komplimang eller något sånt.

2009-02-25 @ 16:55:17
URL: http://annikabackstrom.blogspot.com
Postat av: annika

haha, vilket bloggnamn det vore. Känns ju fel att säga nej för inspiration får man ju överallt i från. Men, ja, du gör som du vill. Men som sagt, det känns lite smått ledsamt/läskigt att gå in på en blogg som ser ut som sin egen. Du kanske inte behöver ändra allt för att inte ha den så identisk? inte vet jag. :)

2009-02-25 @ 17:23:55
URL: http://annikabackstrom.blogspot.com
Postat av: Kimsevimsekusin

I like your design! :)

2009-02-25 @ 19:10:59
URL: http://kimsevimsespindel.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast du borde verklige hitta en snygg sans-serif.

2009-02-26 @ 08:37:45
Postat av: molle

eller, en grotesk alltså.



typsnittsvokabulär äger.

2009-02-26 @ 08:38:54

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button