truppgryck

och jag faller för grupptrycket och delar med mig av en spotify-playlist. ingen särskild genre, utan mest bra grejer på spotify. gammalt, nytt, party och lounge. saker du redan hört och förhoppningsvis något du missat. men det är kul att så många har upptäckt spotify nu. det är fett bra. fast fortfarande lite som ett itunesbibliotek man inte vet vad man har i. men om man inte har upptäckt spotify än så delar en snubbe ut invites lite då och då. och man borde upptäcka spotify. det är ju typ lika överhypeat som ben&jerrys, starbucks och glasvegas, liksom.

spdr playlist hämtas här.
invites hämtas här.


EDIT: okej, jag kollade på spellistan en gång till. det är mest indie.

Klagomål
Postat av: Calle Kuk.

Jag hatar dig ännu mer, spellistan suger totalt. Och kommer det ut en bok från dig så ska jag fan i mig ge ut en tolkning av din bok. du är välkommen!

2009-02-04 @ 17:33:16
Postat av: spader

jag är glad att jag kan hålla dig sysselsatt, eftersom du inte är så bra på det där med att göra något eget:)

2009-02-05 @ 00:38:53

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button