kvällar som den här/det finns så mycket jag vill berätta för dig/det finns så mycket jag redan har berättat för dig del 3

om det fanns ord i imman på spegeln i badrummet så syns de inte längre.
men tanken på att de nog funnits där om jag varit där får ditt bröst att kännas trängre.
och du undrar om det bara var du eller om resten av lägenheten tänkte samma sak. och ibland saknar du mig fast du hatar hur jag altlid är så rak.
det finns några hemligheter du fortfarande har kvar. och du oroar dig inte, för även om du delar dem så är de i säkert förvar. det är nog bara en handfull saker om mig och om dig som den andra inte vet. men trots det.
så finns det så mycket jag vill berätta för dig.

Klagomål

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button