hagelbrakarkillen och vuxna grejer.

efter en hård dag av viktiga saker såsom bank-ärenden och grejer så är det skönt att ens favoritpojkband har laddat upp en ny melodi.
lyssna och njut, mina damer och herrar, klockrikes finest; http://www.myspace.com/shotgunlanguage

bortsett från det så vet jag inte riktigt hur det går med statistiken, blogg.se's egen är inte riktigt lika ledsam som den nya. men det kanske ordnar upp sig.

Klagomål
Postat av: björn

du får helt enkelt vara glad över de 9 besökare du haft hittils

2009-02-11 @ 00:31:13
Postat av: Olle

Hoppas vid Gud att du inte var ironisk ang. countrykillen. För den där snubben var just. Jädrans skön musik. Borde skaffa kompmusiker though.

2009-02-12 @ 03:28:08
Postat av: spader

naj, för helvete olle. ingen ironi där, han är min onde storebror och husgud. och han har faktiskt skaffat sig ett kompband nu, nattskiftet. sköna lirare de också.

2009-02-12 @ 04:50:09

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button