dödsdöden/allt jag vill är nog att lämna något efter mig.

när det skrivs om mitt liv
är jag rädd att det kommer att göras med tråkighetspenna
men om det händer, hoppas jag att det kommer finnas alternativ
så att eventuella läsare kan läsa något annat som kan få dem att känna
något de inte känt förut, gärna något obehagligt tilltalande
som jag hade velat göra det.
och när min väg mellan födesln och dödsdöden kommer på tal
vill jag att det ska finnas några storverk värda at nämna
och inte bara berättelser om hur en man gick bärsärk efter att ha gjort helt jävla fel val och med en manisk ambition om att krossa alla fasader och skal med hammare eller kanske yxa.

men kanske också en sådan berättelse.

för allt jag vill är nog att lämna något efter mig.

Klagomål

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button