såhäräroslo/strasbourg/glaskyckling

så jag har haft det längsta pausen från internätet sedan arvika i somras, tror jag. det berodde (skratta nu om ni vill)  på att kabeln åkt ur väguttaget. till mitt försvar ringde vi operatören som meddelade att de hade driftsstörningar. så äre.
jag har jobbat ganska mycket för ganska lite pengar. men jag har iallfall fått jobba trots halvdåligt väder. mycket bära.
ikväll har vi bränt 4960:- på ett nytt lås. för det gamla var utslitet, så vi kom inte in och fick ringa låssmeden. får hoppas som fan på att mäklarn tycker det är hyresvärdens fel.
jag hade migrän i morse också. första gången sedan..vårterminen första året på gymnasiet, tror jag. andra gången i mitt liv. det är fan skittråkigt.

bortsett från allt ovan så går saker ganska bra nu. vi mår rätt bra. det är rätt bra här i oslo. belive it or fucking not. men så äre.

ipred är ju som bekant helt fuckat. tillsammans med debatten om glaskycklingen. och den här artikeln om nato-kravaller i strasbourg (plundrar, ÄR DU HUNDRA ÅR GAMMAL ELLER?). får hoppas på att posten hittar min gasmask snart, för den lär behövas om utvecklingen tänker fortsätta i den här riktningen. puss.

Klagomål

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button