så honung, jag läste ditt brev..

så honung, jag läste ditt brev
och jag kan se vad du såg för du beskrev
så bra vad du såg och det gör mig gladare när jag är låg
och när det snöar i april så syns det i mina spår och jag
förutspår en klimatförändringssommar i år igen.
ikväll blev jag sen när min spårvagn blev stannad av arga
invandrare för deras släktingar dör, och det är så mycket man
kan göra men som man aldrig gör.
men hur blir det i sommar, ska vi göra som vanligt och inte göra
som sist? eller ska vi hitta på något nytt, det har ju fungerat
förr, visst? det värsta av allt är att en dag kommer vi se
tillbaka på den här våren och inte minnas mer än det på bilderna
på facebook.

Klagomål
Postat av: astrid

jag gillar.

kom till linköping snart.

2009-04-08 @ 19:10:12
URL: http://kalasdesperat.blogg.se/

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button