magnolia och leksaker.

så. jag fortsätter fila på magnolia. det finns rätt mycket att göra när möjligheterna i princip är oändliga. men man ska väl keep it simple. till att börja med, iallfall. fler och fler involveras, iallfall. mer om det på magnoliacn.blogg.se .
jag jobbar på toys R us nu också. det är rätt schysst. förvånansvärt lugnt tempo. jag antar att det blir värre. det enda som är märkligt är att jag känner mig så sjukt socialt avtrubbad. jag skyller på danmark och adecco, tror jag.
danmark för att det var där jag slutade lyssna när människor jag träffade presenterade sig. det var för många jag träffade som jag aldrig skulle se igen. framförallt var det för många jag träffade.
och adecco för att jag, ungefär på samma sätt, träffade för många som jag inte skulle träffa igen. och som var genuint ointresserade av mig. no ork for kallprat, i'm just a fucking adecco.
det är kallt här också, men ingen snö.


förresten. om du vill publicera något på magnolia-bloggen så hör av dig. och jag vet att du vill. för du är också med.

Klagomål

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button