kvällspremiär..

..för den nya versionen av en gammal blogg.
sisådär. nu har jag gjort om lite. inga stora tekniska förändringar, snarare kosmetiska. men det tog fan en hel dag. det blev lite mörkare och lite fräschare, kanske. men det är ju mörkare nu. ute iallfall. inte fräschare. jag hoppas det uppskattas. om det inte gör det så gör det kanske inte så mycket, jag menar blogg-eländet har ju sett i princip likadant ut sedan nån gång 06.
jag kanske gör om igen om inte allt för länge.
men förmodligen inte.

bortsett från det tänker jag lägga upp en video imorrn, världens bästa band och låt just nu. så det kan man ju se fram emot.

men du, kolla in den ascoola rss-knappen längst ner på menyn till höger också. sjukt snygg. och om du inte är rss:are så kan du trycka på den så kan du prenumerera på bloggot. låter det för besvärligt kan du kolla http://sv.wikipedia.org/wiki/Rss. så blir du nog ännu mer förvirrad. men ändå.
puss, vänner.


edit; fan, länken blev svart, jag ordnar det imorrn eller nåt..

Klagomål
Postat av: julie

black is the new black.

2008-11-11 @ 08:20:04
Postat av: Lena Petersson

Rssflöden är bra när de fungerar

2008-11-11 @ 17:45:48
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: theresia.

Jag pratade om dig för någon dag sedan. Jag kom fram till att antingen så kommer du bli något jävligt stort eller så kommer du komma ut som bög om några år, för man kan inte vara så kreativ(estisk,produktiv) som du är annars.



Vi var typ först i världen med bloggar. Blondinbella och 1000apor-alex borde fan tacka oss.



(Hm, snyggt omgjort med bloggen!)

2008-11-12 @ 09:49:46

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button