skinnjackor och bilder

 

 







det är någonting med att man ska vara musiker för att kunna bära upp en skinnjacka ordentligt.jag menar, jag känner mig aldrig riktigt så cool som de här är. det är crystal castles, igen och de är så fantastiskt fulsnygga, så man blir glad. jag hade nån idé om att jag ska börja posta lite mer bilder. men det är ett kamera-problem. men det kanske kommer.
jag menar, en av de få saker jag faktiskt gillar med bloggar är de med många och bra bilder. gärna sådär trendigt blekta och alla EXAKT lika breda. så att det är symetriskt när man bläddrar ner. jag tänkte att jag skull börja med de här. för att fylla ut lite mellan texterna.

det är givetvis inte jag som tagit/äger bilderna, all credits till ren rox.

Klagomål

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button