det är kallt i lägenheten, men varmt i magen.


det är kallt i lägenheten, men varmt i magen.
det är tråkigt när du inte är i närheten
men det blir ju bättre senare under dagen.
jag vill bygga något som inte finns
av mina vänner
och andra
men det är besvärligt, för det är ingen som minns
hur man tog hjälp av varandra.
men det är ingen specifik person vi ska klandra.
vi ska bara samlas.

Klagomål
Postat av: julie

det är iskallt i lägenheten. men det är great att du kommer hem snart.

2008-11-20 @ 15:43:21
Postat av: sandra



jag gillar verkligen det här

2008-11-20 @ 22:17:12
URL: http://www.mellanstadiedisco.bloggspot.com
Postat av: spader

sandra: det gör mig glad.

2008-11-23 @ 15:33:56

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button