begränsningar och motivering.

just nu är min blogg till mer bekymmer än nöje. vilket är en utmärkt anledning för mig att börja uppdatera den.

jag tror att alla vet att jag överdriver.  det gör jag jämt. och jag skriver för att underhålla. på ett eller annat sätt. även om det inte är roligt. och jag tror mig veta att alla som läser mig vet det. för alla känner mig på ett eller annat sätt.

idag har jag sovit till fyra. typ tretton timmar. jag mår inte särskillt bra och jag vet att det retar upp min handledare. mitt immunförsvar har fått rätt mycket stryk på sistone, verkar det som. dessutom har jag som bekant en konflikt med mina arbetskamrater. jag har uttryckt mig dumt och jag har fått veta att de berörda fått reda på det på omvägar och handlat ut efter det. det är jävligt enervernade. dessutom vet jag att människor här läser min blogg. vilket de givetvis har rätt att göra, eftersom jag skriver en publik blogg on tha internät. men det begränsar mig givetvis.

allting är rätt jobbigt just nu. och jag pallar inte riktigt motgångar. men det ordnar sig nog.
jag fick precis höra att julia har köpt ett par assnygga skor vi kollade på. det är nice.

pusshej

Klagomål
Postat av: Slim

Det där låter inge bra, kämpa på så ordnar det sig nog somsagt!

2008-03-18 @ 21:36:52
URL: http://superslimline.blogg.se
Postat av: Lena Petersson

Konflikter inte är bra. Hoppas att det löser sig. Du får se till att sova ordentligt så hämtar sig nog immunförsvaret.

2008-03-18 @ 22:06:02
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Love

Jag fick reda pa min forra konferens att min arbetsplats ar hemskt olagliga och utnytjar mej nagot hemskt eftersom de later mig ga som betald personal nar jag bara ska vara en extraresurs. Sa nu ska det tydligen bli nan slags andring. Det innebar nog bara att mina handledare kommer hata mig och vara nnu mer skrammande. Ibland ar det jobbigt det har att vara volontar. Fast jag tror det loser sej. och snart ar det slut! Har det inte gatt vadligt snabbt?

2008-03-19 @ 13:37:22
URL: http://lovel.blogg.se
Postat av: spader

slim; tack, är du en av mina hemliga läsare?

lena; jag sov ytterligare tolv timmar inatt..

love; herregud.då har ju du det värre än mig, iallfall. men det ordnar sig väl säkert också. det är snart klart. och ja, det har gått sjukt snabbt.

2008-03-19 @ 15:27:51

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button