misslyckeland.




just nu är det blåsigt.
men det har ingenting med danmarks väder att göra.
vem kunde tro att jag skulle förstöra
så mycket av misstag?
omedvetet tilltag.
enerverande, men förutsägbart bakslag.
som ett landslag
i medvetenhet.
från misslyckeland.

jag vet inte om jag just tappat en hand.
inte min egen, dock.
inte min egen på det viset iallfall.

men det känns som jag har satt mina kläder i brand.
jag vill inte att du. eller jag. ska bli besviken.

jag vill inte att någon ska behöva stänga butiken.

men nu är vi i olika länder.
och vi får se vad som händer.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Låter sorgligt.

2007-09-30 @ 14:42:26
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Calle Kuk

HAHA

2007-09-30 @ 23:42:37
Postat av: julia

puss älskling.

2007-10-01 @ 00:05:49

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button