man blir äldre

igår meckade jag om calles blogg. calleisyourfriend.blogg.se

han blev inte toknöjd, men det är ju calle..han gick inte med på att sätta in femhundra spänn på mitt konto innan midnatt, heller. jävla besvärlig kille. hursomhelst, om någon har en blogg de vill mecka om så kan jag stå till tjänst, börjar få lite kläm på kodmodulerna nu.




jag kan berätta att det blåser i danmark.
och att jag har rester i kylen med en krydda som är alldeles för stark.
det känns som att man mest ler större delen av året.
ler och rufsar varandra i håret.
men nu, lite senare ler man mer sällan
för jag tror man blir äldre framförallt mellan
sommaren
och vintern.

man kan inte riktigt bestämma sig för när
man ska ta på sig sin höstjacka
och man vet inte riktigt vart hän årstiden bär
och man vet inte riktigt vem man ska tacka
för att man fått leva vintern, våren och sommaren
i år igen.
men man kanske inte ska gå i fällan
och bli för tacksam
för jag tror man blir äldre, framför allt mellan
sommaren
och vintern.





Klagomål
Postat av: kenta.

det där var typ den finaste texten.
och jag är lite glad att du har återupptagit ditt bloggande.

2007-09-05 @ 19:50:48
Postat av: Lena Petersson

Det är svårt att veta årstidernas gång numera.

2007-09-05 @ 23:14:39
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Calle Kuk

Du fixade den ju inte så jag blev nöjd, capish?

2007-09-07 @ 20:49:34

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button