jo, hej.

resedagboken;

jag är tillbaka hemma.
det har jag varit sedan i fredags, men julia har varit här och mitt internet har inte fungerat, så jag har inte hunnit skriva så mycket.

kursen var okej. typ likadan som de andra. men den var okej. jag hängde med tyskar och en österikiska som heter Verena. hon var trevlig och lyssnade på hives, moneybrother, ceasars etc. jag hängde med en tysk graffitti-snubbe också. han lyssnade på looptroop i sin bil.

visst ja, kursen ägde rum på en gymnastikfolkhögskola. skrev jag det i förra inlägget? saksamma. så där fanns studsmattor och JÄÄTTELIKA skumgropar. askul. min rygg är fortfarande lite död. men jag överlever nog.

jag har varit i hc andersens hus också. det var ganska tråkigt. har aldrig varit mycket för museeum. dock var det facinerade att se guiden stå och smeka träskulpturen föreställande hans christian i naturlig storlek. det var en OTROLIG erotisk stämning i rummet. sedan fortsatte det vara tråkigt.

kan tänkas att jag borde skriva något om vad vi gjorde på kursen, men jag orkar inte, det hände inte så mycket intressant.

julia har varit här. vi har druckit vin och ätit wok.och jag har visat henne runt. lite grann. det har varit jättetrevligt med sällskap.

annars så har min diskbänk läckt. vilket är jätteskojigt om man har heltäckningsmatta.

jag har fått en tv ikväll. utan fjärrkontroll. eller antennkabel. men det ordar sig nog. det är kul att man får allt man ber om.jag fick ett tvättställ igår. och julia har köpt ett diskställ också.fedt.

SIRI! jag ska skriva ett brev till dig. men jag har..inget att skylla på. men jag ska. vad är det för sätt att kommentera utan att lämna någon mejl eller någontin?:P jag hoppas att du rssat mig. så du läser mig nu. jag blev jätteglad att höra ifrån dig. så du vet.

Klagomål

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button