en ursäkt, en norgehistoria etc.

det här inlägget blev censurerat 17 mars 2008 pågrund av att jag uttryckte mig osmidigt.


bildagboksbesökare;
jag vet att det var ett billigt sätt att locka hit er på. dock tycker jag det är skojigt att ingen klagar, då de inte vågar erkänna att de tittade in här för nakenbilder. det kanske kommer sådana en annan gång. puss.


idag har jag jobbat på parasollen. knarkarcaféet. jag pratade med en fd alkoholist. han hade jobbat med öresundsbron och i trollhättan. kul. i övrigt tillförde jag inte så mycket idag. men det var en kort tjej som jobbade där idag och det är ju alltid skojigt.

när jag slutade på parasollen tog jag på mig mina för stora solglasögon och min lite för tighta skinnjacka och gick till café laden för att visa minikonfirmanderna runt. de var inte där. överraskning. ingen är där de ska vara i det här landet.
-de var i domkyrkan.
idag var det (red.) som var präst på deras minigudstjänst. sedan presenterade han mig.
när jag var med på hans konfirmandundervisning med två olika grupper presenterade han mig båda gångerna ungefär "han arbetar blablabla, man kan inte tro att han är från sverige, men det är han." två dagar irad, nästan ordagrant.
idag tyckte (red.) att det skulle vara skojigt med en gissningslek med nioåringarna. "var tror ni den här killen kommer ifrån" frågar (red.) . fem ungar gissar på israel, en på betlehem och en på afrika.

sedan började de nästan gråta när jag sa att jag var från sverige och förstörde deras världsbild, så (red.) tvingade mig att berätta om mitt påbrå för att de skulle bli glada igen.

märkliga människor; som en man sa en gång.


i övrigt har (fuck)UPS äntligen lyckats leverera min datorryggsäck, jag har varit på banken, så mitt konto ska funka, jag har köpt chips och cola för mina sista pengar och att skaffa bredband i det här landet är ganska billigt förutsatt att man har kabeltv som är dyrt. sverige har sparkat ut mig ur folkbokföringen för att jag var otrogen med danska folkbokföringen . tjuton.

min kärlek har blivit en norgehistoria också.bittert.

Klagomål
Postat av: kenta.

jag letar alltid efter nakenbilder på din blogg.
varenda dag, alltid lika besviken.

2007-09-27 @ 21:11:11
Postat av: Anonym

ah föresten trodde jag att dvärgen var jag. en stund. fan.

2007-09-27 @ 21:12:03
Postat av: julie

hihi, min pojkvän är från betlehem. yes! du är en söting.och ja. det är bittert.puss.

2007-09-27 @ 23:56:24
Postat av: Calle Kuk

Jag skulle självklart åka ner och rätta varenda ungjävel som säger du, du kom i en banan låda från Thailand, capish?

2007-09-28 @ 07:56:12

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button