det är något fel på min tv.

allting är på danska. utom dawsons creek.




jag har en tanke. som grundar sig i att jag har tråkigt.

jag tappade uppkopplingen, förut, igen. och jag kom på att jag hade fruityloops kvar på datorn. så jag tänkte göra nåt elektroniskt. kanske för att tonsätta någon text. men jag suger fortfarande på fruityloops.

mina texter. behöver bli lästa. högt. och det är bara jag som kan betona som jag tänker. när jag skriver. så. jag funderar på att läsa in mina texter.och publicera dem här. som podcaster. låter det som en bra idé eller som en fruktansvärt dålig? pretentiöst vet jag att det är.

det här är första gången jag frågar mina läsare något. så jag hoppas man förstår hur desperat jag är.

när jag ändå håller på så kan jag fråga om det är någon som läser som har lust att tonsätta något? det skulle vara det bästa.

Klagomål
Postat av: julie

i think you should. det skulle vara intressant att höra hur det blir och tolkas när du läser dem. faktiskt. GRÅ! puss.

2007-10-02 @ 16:44:54
Postat av: Lena Petersson

Podcaster vet jag ingenting om, men det är väl som med all publicering på Internet, så fort materialet finns där så kan det kopieras och användas och det är svårt att bekämpa brott mot upphovsrätten. Att publicera sig
på egen hand är dock ett sätt att få en läsekrets. Gör som du känner. Jag lyssnar gärna på dig och dikterna =)

2007-10-02 @ 17:17:21
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: lovisa

det tycker jag låter skit bra adam ! :)

2007-10-02 @ 22:32:16
URL: http://j0rdgubbsglass.blogspot.com/
Postat av: björn

vet inte. det känns för självpublicerat. på nåt sätt. även om är det du är så är det en annan sak om man får tolka fritt. typ

2007-10-08 @ 07:34:57
URL: http://november.blogg.se

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button