A!----ANTI!-----ANTI-CAPI-TALISTA!



jag är hemma från köpenhamn. jag har varit det sen i söndags. saker gick som planerade.
jag träffade trevliga tyskar. både de jag kände och några nya. från berlin. bra folk.

det finns bilder på spdrsj.bilddagboken.se. dock hade jag inte kameran med mig i plöjet. de bilderna får man kolla på på andra ställen.

idag har jag haft möten och jobbat. det gick okej. jag träffade det närmaste jag kommit svenskar idag. det var tyskar som bodde i värmland. fint. jag träffade ju en svensk tjej härom veckan. fast hon var döv. och mitt teckenspråk är inte lysande.

förövrigt kommer Pakito till stan nästa vecka. living on video, moving on stereo etc. kul grej.

jag ser fram emot att julia ska komma.

Klagomål
Postat av: julie

du är min favorittoffel.

2007-10-10 @ 22:26:42

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button