uppdate.

okej. uppdatering.

i fredags var jag ute. eller jag var hos lars, sedan gick vi hem till mig. och sedan gick vi ut igen. sedan gick jag hem, nästa direkt. det räckte så.
resten av helgen läste jag bland annat exakt 479 rocky-strippar. jag gick inte ut heller.
sedan fick jag mitt trådlösa bredband i måndags. det var himla skojigt. så nu kan jag bacefooka dygnet runt, hur mycket som helst och precis vart som helst. skojigt.

sedan har det inte hänt så mycket.
de har börjat sätta upp julbelysningen.det är trevligt.
potatismoset som jag haft i snart två vekor har börjat jäsa. typ. det bubblar på nätterna. för att ha någon att prata med har jag satt en vitlöksklyfta i lite vatten. det har börjat komma rötter. så det är ju kul.

i helgen har jag ett fett arrangemang att styra med. det är halloweenfest för konfirmander etc.
mors familj kommer också. tillsammans med julia. det blir himla trevligt.
jaja. det var allt. jag finns på facebook om det är något. hujedamig.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Du måste kasta potatismoset i skräpet, det kan ju explodera eller förstöra annan mat i närheten, dessutom kan du inte sova ordentligt med bubblande i bakgrunden.

2007-11-08 @ 13:08:40
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: björne

sodavand og smykkestgilverkning. fest

2007-11-10 @ 14:31:42

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button