lång helg.



det är klart.

du hittar mig i haderslev, danmark 24/8-07 till 31/5-08.




i övrigt är saker bra. det är klart för ett sista happy club, den åttonde.

jag spelar studentskiva i matverkstan på onsdagkväll. det blir trevligt. efter det är det bara jonas, follins, och molins skiva+ elinas, carros och annas kvar. det är peppat.



det har slutat regna
här utanför.
så det är sådär soligt nu
och luktar som det gör
efter regn
och det är väl ändå ganska bra
jag är ganska glad,
och jag satt min framtid i brand.

men min älskling är i en annan stad, i ett annat land.

Klagomål
Postat av: pappagubben

Grattis! Det ä dä ja alltid har sagt,vill man veta vad barnen gör får man läsa deras blogg,det är där nyheterna finns först.......

2007-05-13 @ 21:57:26
Postat av: Lena Petersson

Hur ska du hinna sova med alla studentskivorna? =) Grattis till Haderslev.

2007-05-14 @ 12:07:28
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Love

Grattis. jag är jätteglad för din skull:) Du kommer ha det så himla bra där tror jag. håll tummarna för att mitt går i lås nu också!

2007-05-19 @ 20:11:50
URL: http://lovel.blogg.se

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button