har ni hört..



har ni hört den om tenkaren och viktors lillebror? hahahahahaha....


bäst på länge. vad glad jag blir.





spader sju productions presents.. säger:
(...)nu när du är stadgad, jhahahahahahahaha..
tenk dig., (tenka.blogg.se) säger:
jag stadgar mig inte..
spader sju productions presents.. säger:
VA!? är du en sån där..en sån där som HÅNGLAR RUNT!!?
spader sju productions presents.. säger:
hahahahahhaha..
tenk dig., (tenka.blogg.se) säger:
men neeej, jag ehm. vet inte FAN!
tenk dig., (tenka.blogg.se) säger:
du får det att låta så vulgärt.
spader sju productions presents.. säger:
hahahaha..



-PRICELESS!

Klagomål
Postat av: Anonym

VAFAAN!

2007-05-02 @ 19:38:03
Postat av: lillebror

nej. mini-brat-viktor? gosh

2007-05-05 @ 12:41:59
Postat av: jag hatar dig fortfarande för det här blogginlägget.

men hur som helst;
bilden av dig i trikåer är rätt tillfredställande.
och jag hade glömt att du hade ett öga för kirsten dunst. hahaha.

2007-05-06 @ 23:38:40

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button