en kort sammanfattning av de senaste tre veckorna.

okej. från början.


sceniska gick kanon, det var en fantastisk vecka med helt sjuka insatser från alla inblandade. det gav mig enormt mycket att dels öppna åtta föreställningar brinnandes i försök att gestalta begynnelsen och dels agera läkare och försöka utveckla mina tre roller så mycket som möjligt på den begränsade tiden. det var en satans upplevelse, helt enkelt. dock missade jag första efterfesten då jag åkte till uppsala. jag kommer tillbaka till uppsala lite längre ner. det ska bli underbart att träffa alla imorrn och titta på dvd:n på en ordentlig efterfest hos elin.

fan, jag glömde happy club. det skedde innan sceniska och var också fett kul. det gick bra, det kom 130 pers. kanon. nu ska vi slå det nästa gång, får se om det blir fler efter det. personligen börjar jag bli ganska trött.  anyhow.

uppsala. vi  åkte till uppsala. för min volontärintervju. den gick bra, det var en trevlig brittisk kvinna som intervjuade mig. det verkade schysst. det komme dock dröja innan jag vet om jag kommer iväg, många steg kvar. samarbetsorganisationen ska godkänna mig, eu ska godkänna mig, jag ska passa till något projekt, något projekt ska passa mig, sedan ska jag och proejketet godkänna varandra, sedan är det kanske klart. så vänta er inget slutgiltigt besked än på ett tag:P axel fick tusen spänn i böter i uppsala också han tänker inte köra där mer.

svenska kyrkans ungas årsmöte.
var en upplevelse. det är en underlig organisation. haha. jaja, jag sitter i styrelsen ett år till. så är det med det.


ooooch. slutligen, 20 mars, skolan är vår-arrangemanget. det gick så jävla bra. långt över förväntan, det kom jättemycket människor, jag väntar på att få en siffra. hursomhelst, allting funkade, stämningen var på topp hela kvällen och folk försvann egentligen inte ordenligt förren efter mellanstadie discot. vi lyckades med andra ord underhålla runt trehundra pers mellan fyra och två. det är så jääävla bra. så sjukt bra jobbat av alla funktionärer. lovely. nu har jag sammanfattat klart.

bilder kommer komma upp från typ alla rubriker på min bilddagbok. nån gång. när jag orkar. christ.

Klagomål
Postat av: Calle Kuk

fan va du tofflar fram och tillbaka, teater hit och moten dit, vad hande med festerna och att spanna pa flickor? det far du andra pa tills jag kommer hem !forstatt?

2007-03-23 @ 06:41:02
Postat av: Lena Petersson

Skönt att du inte har tagit ut dig för mycket utan fortfarande står upp =). Försök att vila lite om du kan.

2007-03-23 @ 20:08:52
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button