bävej.

nej, det blev inget england för adam. för få platser etc. lite suspekt, oväntat, faktiskt.



Hursomhelst så letas det just nu plats åt mig i Danmark. Det kan nog bli bra. Kollar lite på Ky-utbildningar parallellt. Skulle ju vara kul att ha nånting att göra efter studenten. jaja.

och vi var tvugna att ställa in stormötet då aulan överbokats av mellanstadiet. hygglo. med andra ord; jag var i skolan från nio till fyra och allt jag fick gjort var..nae.

Klagomål
Postat av: Anonym

ja, det finns ju mer värda saker att fylla tiden med.

2007-03-30 @ 23:42:46
Postat av: Love

Synd att du inte fick en plats. Men danmark är ju fint, du vill ju se köpenhamn din tönt:)

2007-03-31 @ 12:55:17
URL: http://lovel.blogg.se
Postat av: Love

Ja, det gör du. Du är ju kreativ och allt! Och nu är du kär också har jag förstått? och då kan det va skönt att vara hemma. Du kan ju söka nästa år.
Men jag fick en plats faktiskt, så jag åker väl iväg nu i höst. du får komma o hälsa på! en timme utanför London, Reading hette det.
Jag tänker ringa dej om några veckor, för du ska komma upp efter studenten. Banga inte?

2007-04-02 @ 12:55:30

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button