tillbaka.

hursomhelst. ang. det konstiga avslutet på det tidigare inlägget så spelade jag skivor på lillasysters klassfest. jag hatar barn. så fruktansvärda. tjugo stycken första klassare som springer runt i cirklar och skriker rakt ut. hel hemskt. aldrig mer, aldrig mer.

och nu snöar det. kul.

nån gång när jag orkar slänger jag förmodligen upp fler bilder här. eller så skippar jag det. det märks. jag börjar bli bitter.


meeen, det stora arrangemanget på skolan börjar ta form. iallfall i mitt huvud. jag hoppas på succé.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Det blir det =)

2007-01-20 @ 17:58:54
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: filippa

vi kanske kan dränka din bitterhet med te en dag nu när kylan tränger sig på.

2007-01-21 @ 20:46:39

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button