okej.

här kommer en kort sammanfattning;

fredagen blev sannerligen spektakulär. förförfest hos folini, sedan slöt axel och gustav upp på femtiofemman på förfest. kort senare begav vi oss till L'Orient för att rigga lite. en ny mixer dök upp fem i tio. vi skulle börja tio. hursomhelst så kom det en konstant ström med människor från tio. lite lugnt i början. hip som happ så var klockan efter elva och dansgolvet fullt. hipp som happ så var det kö ut på gatan. och så lyckades vi hålla det, det var fantastiskt roligt. så tack, tack till alla som dök upp och festade med oss.

ett par nya datum har satts, de kommer dyka upp på affischer när det närmar sig, oroa er inte.
och är det något ni undrar eller har synpunkter eller önskemål o, skriv en kommentar. så fixar vi det. öhm. det här blev hemskt informativt.

lördagen blev annorlunda efter att ha vaknat upp typ två. jag och axel for iallfall, ganska sent till Mika, mon amie. det var ganska lugnt. men hon var bra, hon är jättebra. och jag fick en dikt hon skrivit efter konfirmationen om mig. det var hur sött som helst. vi stack iallfall till 55:an senare. det var trevligt.

oj, vad långt det här blir. iallfall. idag var jag sjuk. eller jag bestämde mig för att vara hemma innan jag la mig igår. men sedan vaknade jag imorse och insåg att jag faktiskt mådde ganska dåligt. lite synd. men jag ska nog ta mig till skolan imorrn. och få något gjort. eller inte. saksamma. thank ya fo reading.



visst ja, jag har remakeat sidan lite grann. jag tycker den är lite roligare. hope ya'll like it.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Hoppas att du mår bättre imorgon.

2007-01-30 @ 23:07:51
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button