bloggens förfall.

typ; hej bloggen.

igår klippte jag mig. det blev okej. typ inget jag behöver ha ångest över.iallfall. idag genomförde vi ett powerpoint-stormöte. jag tror inte någon förstod ironin i powerpoint. synd.hm. jag gör lappar. och börjar planera reppmötet nästa vecka. jag har liksom inget bättre för mig, ingen lektion förens om en och en halv timme. min första lektion idag. fan.
sen ska jag åka och handla. till på lördag. lördag blir nog trevligt. tror jag.jaja. besökarantalet minskar här. jag känner mig ganska töntig som håller koll på det. men det verkar som min blogg har haft sin storhetsperiod. eller också har ingen tid att surfa längre när det är så äckligt mycket att göra hela tiden. förmodligen det första alternativet. saksamma.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Det är nog snarare så att alla har fullt upp, det går i perioder, ibland har man mer tid för att surfa och ibland mindre =), söndag till onsdag kommer jag ha mindre tid för då är jag på kursträff...men vi ses på söndag innan jag åker =).

2007-01-12 @ 14:58:39
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: ows

grattis på födelsedagen i efterskott. glömde bort den på sin rätta dag. var på fest.

2007-01-15 @ 13:44:28
Postat av: linnea

synd att det bröts igår. hursomhelst, grattis. och jag hoppas att du mår bra. och förresten blev du jättefin i håret. ta hand om dig.

2007-01-15 @ 22:44:49

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button