untitled.

Köpenhamn: Stormningen av Ungdomshuset närmar sig – Politikerna nekar en fredlig lösning

läs mer på; http://www.motkraft.net/index.php?view=news&id=2559





man ska hålla många bomber
i luften, och jag som är så dålig på att jonglera
mitt huvud är fullt av tromber
och jag är lika dålig på att sortera som jonglera.
så det är svårt att få ordning på allt och i en vanlig värld
skulle jag för länge sedan ersatts, tagits ur bruk.
och min älskling, hon är sjuk.

Klagomål
Postat av: Anders M.L.

Alldeles oavsett hur det sett ut tidigare: Så... hobbesianskt att tala om att neka en fredlig lösning. Livet utan ungdomshusdonation kommer vara ensamt, fattigt, hemskt, brutalt och kort, typ?

(För övrigt tycker jag att du upprepade gånger förnekat mig glass. Om denna passiva aggression fortgår kommer jag kanske känna mig tvingad att vidta åtgärder.)

2007-02-25 @ 19:27:56
URL: http://andersml.blogspot.com
Postat av: Anonym

trots bristande journalistik, anar jag att Du är grunden till de senare orden i min blogg. och utan att verka petig vill jag bara klargöra att jag faktiskt inte bär skulden till "Äckel"s kommentar, som jag senare hittade i Din blogg (vilket jag också gissar är anledningen till det Du skrev, Om Du skrev).

dock vet jag inte om jag kanske borde ta det som en komplimang när Du förknippar mig med "äckel".

(HAHA. just letting you know,adam^^)

2007-02-25 @ 20:17:19
Postat av: Lena Petersson

Det är hemska saker som sker i Danmark...

2007-03-02 @ 20:05:12
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button