London, Part 3.


äntligen hemma.

det enda som egentligen hände efter att jag skrev sist var att jag köpte ytterligeare två t-shirts och jag och julia gick till the pelican. kanske världens bästa ställe. det var rökigt, överfullt, billigt, brittiskt och jag drack guiness. det var någon slags öppen scen-historia den kvällen också, så det gick upp några, spelade tre låtar, sedan slog de på en låt från cd, sedan kom nästa upp, jag tror att hälften av alla som var där spelade. det var hur mysigt som helst. julia var hur rolig som helst också.
sedan gick vi och köpte fish and ships. national dish(aster). det var sjukt flottigt. så julia försökte hitta en hemlös vi kunde ge det till. sedan ville hon spela fish-ball(?) mot en vägg där man inte fick spela boll. det slutade med att björn, julias bror, låg i sin säng och läste topphälsa och åt fish and chips. fin bild.

flygresan gick bra, vi var sena pga. strul med tunnelbanan. men vi hann med kanske två minuters marginal. det var ju bra. det var lite björns fel också, neccesären i handbagaget. inte helt lysande. meeen. det gjorde int emig så mycket, jag var lugn. man får gissa av sammanhanget vilka som inte var lugna.

men nu är vi hemma. och ska titta på Battle Royal innan vi tar tag i allt vi inte gjort.

Klagomål
Postat av: Äckel

Du kan ju inte skriva "Äntligen hemma" som nån sorts rubrik. Förstår du inte hur otroligt skrattframkallande det är?

2007-02-24 @ 22:17:22
Postat av: Lena Petersson

Vilken tur att du hann med planet.

2007-03-02 @ 20:03:42
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: lillebror

och det enda omnämnandet jag någonsin fått eller kommer att få är om när jag åt chips och läste topphälsa. tack adam, tack

2007-03-24 @ 22:46:55
URL: http://november.blogg.se/
Postat av: lillebror

och det enda omnämnandet jag någonsin fått eller kommer att få är om när jag åt chips och läste topphälsa. tack adam, tack

2007-03-24 @ 22:47:22
URL: http://november.blogg.se/

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button