London, Part 2.


det har gatt nagra dagar nu och jag har inte hunnit skriva. sa det har blir valdigt kortfattat ocksa.
hursomhelst.


tisdagen
spenderades pa oxford street. det var hemskt trevligt. jag kopte nagra presenter, och en t-shirt, en pike (med en dutt over e:et som jag inte lyckas gora pa det har tangentbordet), tva par kalsonger, ett balte, en slips och formodligen fler grejer jag glomt. allting var brutalt stort. typ top shop tog tva timmar att klara komma igenom, fem vaningar och alla var som fucking biltema. sjukt. vi var pa adidas store, nike store, FCUK, top shop, top man, urban outfitters och nagra stallen till jag glomt.

jag tror det var det vasentliga fran tisdagen.


onsdagen
akte vi till hammersmith, for att ga pa kopcenter. det sog ganska hart. ett paradis for undre medelklassen dar de kan kopa chinesiska t-shirts for tva pund av indiska kassorer. jag kopte en for liten skinnjacka. javligt rock. och en randig troja. inte lika rock. julia kopte (mest anvanda ordet i dagens betraktelse; kopte) tva jackor och tusen andra prylar. sick. vi tog oss hem skapligt iallafall och akte senare pa kvallen till nagat annat stalle jag inte minns vad det hette ( vi passerade picailly circus och massa sant dar crap, sa nu har jag sett det, sa ni vet). iallfall, vi akte forbi apple store, tva vaningar, VACKERT! jag sag en vit hummer-limo ocksa. det var schysst. men pa det dar stallet sa sag vi en forestallning, jump, hette den. typ kampsport och slap-stick. stord acrobatik och typ jackie chan-humor. det var trevligt, det var det faktiskt. vi akte hem sedan ocksa.


torsdagen
(idag) skulle vi aka till southampton. meeen vi missade hallplatsen och trodde vi hamnat i scottland. men det visade sig att vi var narmare wales. i vilket fall var vi fel. sa vi akte tillbaka. ganska langt. southhampton ar typ indiskt. sa vi tankte det kunde vara trevligt. jag tankte mig typ mysigt, indiskt. men det var typ ghetto, indiskt. vi kanske hamnade pa lite fel del av stallet, men hursomhelst sa krangde alla butiker tva ar gamla mobiltelefoner, bollywoodfilmer, plastiga leksaker och en och annan schal. vi gick en halv gata, at pa KFC sedan akte vi hem.

vi ska ta ett sista varv pa vadhettere portobello road senare och kopa allt vi glomt. senare ikvall ska vi ga till en engelsk pub. det ar ju typ allmanbildning. eller nat. imorrn aker vi hem.
saa..det blir bra.och da kommer man slippa lagga till prickarna over bokstaverna i huvet. formodligen ganska behagligt.


sa ar det med det.


Klagomål
Postat av: sara

usch jag vet hur det är med prickarna, kom precis hem från österrike och där har de inga å :)

2007-02-27 @ 17:01:31
URL: http://truthofme.blogg.se
Postat av: Lena Petersson

Vad skulle du med jackan som inte passade till? =)

2007-03-02 @ 20:02:23
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button