nyklippt.

bilder kommer senare.

i vilket fall som helst. vad har hänt sedan sist?

jag har jobbat som vanligt. min handledare driver mig fortfarande till vansinne. men efter år av träning är det inte jättesvårt att ignorera tjurskalliga arroganta auktoritetspersoner. välkommen till grundskolan liksom, den bästa kursen man kan gå. i helgen härjades det runt med folket jag känner här i stan. det börjar kännas lite som hemma nu, man känner igen många när man är ute och de flesta känner givetvis igen mig. hur många blattesvenskar finns det i en dansk småstad, liksom? jag har kommit in ganska bra i det gänget som verkar utgöra någon slags majoritet av utelivet här.det är bra folk. upptäckte också att jag förmodligen träffat en snubbe som känner calle, de var i australien tillsammans. i vilket fall känner den där snubben de flesta jag känner. kul grej.

på lördagen gick jag in i en glasvägg. det var mörkt och busskurerna har en vägg för mycket i det här skitlandet.

jag sov till fyra både lördag och söndag. sedan fick jag lite problem med dygnsrythmen, men det ordnade sig.

apropå dygnsrythm så ringde follin mig klockan halv fyra inatt.
jag tänker inte berätta mer om det, men det ska bli sjukt kul att åka till honom nu på fredag. det blir fest.
och så kommer julia på lördagen också. jag vill äta upp henne.

end of story.

Klagomål
Postat av: Anonym

Vem känner inte Calle Casanova liksom? det är världskänt!

2007-12-10 @ 17:08:09
URL: http://calleisyourfriend.blogg.se
Postat av: Love

glasvaggarna ar ratt i vagen harborta ocksa. men det ar en annan historia.

2007-12-10 @ 18:24:27
Postat av: tnenka

spaderhjärtat,
jag tror på dig.
(lite iaf.)

2007-12-23 @ 23:51:50

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button