i efterskott.

ja, god jul etc.

jag uppdaterar dåligt, men det blir nog bättre när jag kommer tillbaka till danmark. mycket har hänt. jag var ju i lund. och på klasskampen. det var fantastiskt att vara tillbaka hemma på folkunga. och jag gjorde inga stora missar under monologen. bortsett från en poäng i det om lumpen. jag missade slutpoängen lite. det skulle vara att man syns mot tågstolarna fast man har kammouniform. om det är nån som säg mig som läser det här. iallfall. jag träffade en läsare på 55:an samma helg. det var spexigt.oväntat.  sedan var jag och axel i danmark och tyskland en vecka innan jul. sedan firades det jul. etc. imorgon är det nyårsafton.

och bloggen överlevde ytterligare ett år. den börjar bli gammal nu. undrar hur gammal den blir?
gott nytt år iallfall. love/spadersju.blogg.se

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Gott nytt år på dig.

2007-12-31 @ 14:32:04
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button