min favorit.




jag har en favorit bland alla kända människoöden.
det är det som känns lite som en snara med en knut på,
precis innan döden.

ett tappert försök, med besvikelse som ända lön
tyvärr känns det mer äkta än att hoppas på att någon hör min bön.

jag vill ha ett enkelt sätt att handla på.
jag vill lära mig förvandla så
at oro och besvärliga uppvaknanden
blir lite m e r som kärleken, trots avsaknaden.
av den.
av dig. älskade vän.




hektiskt helg. men fantastisk. ingen sömn, men mods, kalas och stagedives. fan-fucking-tastic.

Klagomål
Postat av: Anonym

adam, dina texter kommer finnas kvar människors hjärtan för alltid.

2006-09-12 @ 09:56:23
Postat av: Anonym

du är konstig

2006-09-15 @ 20:46:11

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button