lite av varje.

okej. jag tror inte den här bilden varit här, så jag tänkte peta upp den. för eld imopnerar ju alltid, eller hur? och imponera ska man väl? a, precis. så;
               
meldgrön

applause..
anyhow. this's also came up;
mim

applause...

och sist men inte minst (herregud vilket fruktansvärt ostrukturerat inlägg det här blev, meen ändå, jag kommas ni fortsätter älska mig vad jag än gör) så, ett gammalt citat jag hittat. från vår vän axel.scenen utspelade sig då axel kommit hem från sin skidsemester och ringde mig. mycket nöje;

21:a februari 2004
Lör 21 feb 2004 22:29

Axel: ..Och vi hade en assnygg snowboardlärare..
jag: vad hette han då?
axel: Johan.

tolka det hur du vill.

applause..



Klagomål
Postat av: Anonym

Visst, eld är fint. men du behöver inte det för att imponera.

2006-09-20 @ 19:07:46
Postat av: du vet

ta hand om dig, min vän. jag är hemma och sjuk. jag gör ingenting. men det är ganska skönt. du kanske vet?

2006-09-21 @ 12:06:59
Postat av: Lena Petersson

Fina bilder.

2006-09-21 @ 21:56:35
URL: http://hem.passagen.se/ladyblac
Postat av: du vet, igen.

hej där. läste lite på åsas blogg. fick för mig att hon var klar med låten? om hon är det så skulle jag jättegärna lyssna på den. bara höra skillnaden liksom.. take care.

2006-09-22 @ 12:44:40
Postat av: Anonym

det vore fint med annat än påhopp och narcissim i mina blogg-kommentarer. tror du inte?

2006-09-22 @ 17:02:09
Postat av: du vet

tack för den kommentaren. den blev jag glad av :) och jag ska hälsa alla. och så. lite smått nervös inför låten ändå.. den kanske låter helt annorlunda. fast det vore lite läskigt om den inte gjorde, utan var typ.. jättelik :p blev glad när ronny sa att repen och det gick jättebra. han pratade om ert jam. (visste inte att du spelade trummor :p) ta hand om dig. pussi

2006-09-22 @ 17:49:28
Postat av: hon som är okej.

älskar du mig eller är det bara som det verkar? oh. vet du. jag blev utslängd ifrån experience. jag suger. ta hand om dig, adamsmurf. :(

2006-09-24 @ 01:34:17

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button